GATELOCK VAN – novinka na trhu zabezpečení dodávek a kamionů

GATELOCK VAN – novinka na trhu zabezpečení dodávek a kamionů

slide12-e1407443006716

Ve spolupráci s naším italským dodavatelem, společností BLOCK SHAFT S.R.L. z italského Monopoli (město poblíž Bari v Apulii) uvádíme na český trh novinku v oblasti zabezpečení nákladového prostoru dodávkových vozidel a kamionů – zámkový systém GateLock Van.

Zámky se instalují na zadní křídlové a boční posuvné dveře, u kamionu na zadní skříňové dveře. Jedná se o výrobek z pořádného kusu železa, s nadstandartně vytvrzeným povrchem, montovaný do karoserie spojením s ocelovými protikusy. Odolný proti páčení, vrtání (rozsah povrchového kalení neumožňuje nasazení vrtáku), vzhledem k objemu hmoty je odolný i proti podchlazení tekutým dusíkem. Je osazen zámkovou vložkou s klíčem speciální konstrukce (odolný proti planžetování i bumpingu -konstrukce vložky je dvouosá s třemi variabilními markanty pro každou z jejích os).

Klíč nelze běžným způsobem zkopírovat (matrici neseženete jinde než od výrobce – jedná se o jeho patentované řešení – a nadto na individualizaci matrice na konkrétní klíč potřebujete speciální zařízení, dostupné pouze výrobci). Zámek jsme nechali testovat příslušným „odborníkem:-)“, zámek nepřekonal a nakonec musel uznat, že není vše jak si myslel (a my jsme to museli uznat rovněž, protože jeho pokus o překonání vedl k takovému narušení chodu mechanismu, že jsme zámek museli poslat na servis do Itálie).

G4MB2_1

Co tedy od tohoto zabezpečovacího zařízení reálně očekávat? Především Vám odpadne starost o to, zda se po návratu k dodávkovému vozidlu shledáte s nářadím či zbožím, které jste nechali zamčené v nákladovém prostoru. Jakkoliv jsou na trhu dostupná i jiná řešení (tj. především se bavíme o GPS GSM alarmu s plášťovou ochranou vozu), GateLock Van je v ochraně nákladového prostoru bezkonkurenční. Obvyklou úrovní ochrany, se kterou se u našich zákazníků setkáváme, je vybavení vozu alarmem s detekcí otevření zadních dveří a nějaká forma řešení „bezpečné“ úschovy toho nejcennějšího v nákladovém prostoru (zamykací bedna). Vadou na kráse takových řešení je to, že o vniknutí do vozu se dozvíme nejdříve v momentě, kdy už nastalo (u zadních křídlových dveří lze přes plastovou část ovládání zámku vozu snadno otevřít i zamčené dveře – pokud se tedy předem seznámíte s příslušným konstrukčním řešení předmětného typu vozu a dostatečně si to nacvičíte), a jakmile je zloděj ve voze, je otázkou sekund, než vyřídí co potřeboval a odjíždí z místa pryč. GPS GSM alarm Vás tedy bude informovat o tom, že si máte jít zajistit vykradené-otevřené vozidlo tak, aby si v něm nehráli cizí děti a vy jste nebyli nakonec ještě popotahováni za případnou újmu na zdraví cizích nezvedených robátek, z důvodu že si neumíte pořádně zajistit svůj majetek.

IMG_9133a1

Nezanedbatelným vedlejším efektem je i to, že instalací zámků GateLock Van naplníte podmínky ukládané zaměstnavateli v souvislosti s tolik oblíbeným přenášením odpovědnosti za svěřeného hodnoty na zaměstnance (tzv. hmotná odpovědnost). Pokud dříve mohli zaměstnanci v dodávce „jako zapomenout“ diagnostiku či jiné drahé zařízení a známému z hospody nechat slovíčko, že ona věc je tam kde má být a že společný podnik že se jistě zdaří, se zámkem GateLock Van tyto obvyklé postupy odpadnou (protože, co si budeme povídat, hodně přes polovinu krádeží nářadí z dodávek mají na svědomí – tak či onak – právě zaměstnanci poškozené firmy). Nebudete tedy muset řešit ty hořké situace, kdy se musíte rozhodovat, zda budete chtít po zaměstnanci náhradu (neschoval tu diagnostiku do „bedny“ z důvodu zapomětlivosti, nebo to prostě tak narafičil???), když tento se hájí tím, že auto řádně zamčel a dodávku prostě někdo vykradl (a že na dveřích jsou stopy po násilném otevření). Kdo měl kdy zaměstnance, tak ví, že pro pouhé důvodné podezření nikoho vyhodit nemůžete, avšak když to neuděláte, tak za chvíli kradou všichni a vy jste za úplného hlupáka….

gvm-pro-500x500