Recenze zabezpečení aut – VAM vs IGLA

recenze IGLA VS VAM
Přemýšlíte, že nenecháte zabezpečení vašeho vozu náhodě a k pojištění přidáte kvalitní a účinné 100% zabezpečení auta?

Děláte dobře, v případě ztráty vozidla není pojištění vše. Rozhodně čekání na výsledek šetření Policie, zkoumání případu pojišťovnou a následné vyplacení pojistky není otázkou dnů, ale spíše několika měsíců.
Ani po vyplacení škodné události, po cca 5 měsících, vám neumožní jezdit ihned. Doba než si opatříte nové vozidlo nebo měsíce čekání až vám jej vyrobí, není nic příjemného.
Za tyto problémy se pár tisíc do zabezpečení vozu opravdu investovat vyplatí.

Pomůžeme vám se zorientovat na trhu zabezpečení automobilů a nabídneme vám ty nejlepší současné systémy. Máme bohaté zkušenosti, vždyť společnost Auto TOPRA zabezpečuje auta již od roku 1994 a to už je opravdu kopa znalostí v této problematice.

Všichni známe nejrůznější typy zabezpečení, zámky řazení, autoalarmy, skryté vypínače a podobně. Technologie vozidel v dnešní době pokročila a zloději jsou v současnosti spíše hackeři. Tradiční zajištění vozidel už zkrátka nestačí.

Dnes všem známým metodám pokusů o krádež auta odolávají dva nejmodernější systémy. Jednoznačně vám můžeme doporučit zabezpečení vozidel VAM R1 a systém IGLA!
Oba jsou stejně spolehliví v míře zabezpečení a oba deklarují svou nepřekonatelnost v běžném provozu.

Ze zkušenosti víme, že pokud zloděj neprolomí zařízení do 10 minut je pro něj rizikové se překonáváním nadále zabývat a najde si jiné vozidlo bez zabezpečení.

IGLA i VAM jsou lídři na trhu v zabezpečení vozidel proti krádeži, lišící se zejména autorizací, tedy tím jak vozidlo pozná, že jste majitel a povolí jeho start.

VAM R1


Vam system


VAM R1 je založen na principu elektromechanického zabezpečení, kdy se analogově blokují obvody nutné k nastartování vozu. Veškerá kabeláž s blokacemi je vedena v originální kabeláži vozidla a naprosto skrytě je vše dáno do původního stavu.

Montáž je vždy unikátní a jedinečná, kdy je vybráno 6 náhodných blokací z počtu možných a tak se zaručuje, že každé vozidlo je nainstalováno jinak. To neumožnuje dát jednoznačný postup jak systém odpojit a překonat. Instalaci je možné provádět na jakákoliv vozidla, cca od roku výroby 1995.

Systém má jednoduché ovládání, pouze zasunete kazetku do slotu v palubní desce vozu a můžete startovat.
Systém nebyl doposud překonán za dobu více jak 20 let a to je opravdu dobrá vizitka.

Co se týká záruky, VAM R1 přebírá fabrickou záruku za originální díly automobilu, které k montáži využívá anebo jsou se systémem spojeny.

VAM odolává naprosto všem pokusům krádeže auta. Při montáží je zařízení natolik zakomponováno do kabeláže vozu, že jeho kompletní odstranění na ulici v běžném provozu je zcela neproveditelné. Pro zloděje je demontáž tolika kabelů opravdu časově velmi náročná až neproveditelná.

CENA:

  • od 8.000,– Kč včetně montáže bez DPH.

VÝHODY:

  • Jednoduše geniální princip (vymyšleno panem Vámošem)
  • Nepřekonáno více než 20 let
  • Odolává vůči rušičkám, čtečkám, duplikátu klíče, výměně komponent, výměně řídících jednotek
  • Odolná autorizační kazetka
  • Žádné měsíční poplatky (systém platíte pouze jednou při pořízení)
  • Každá montáž jiná a originál (vždy je použito náhodných blokací z dostupných možností)
  • Velmi široká paleta modelů aut (instalace možná na všechna vozidla od cca roku výroby 1995)
  • Nulový odběr z baterie (žádný problém u vozidel, které moc nejezdí, spíše parkují např. i týdny)

NEVÝHODY:

  • Složitější instalace (vodiče jsou přerušovány a vedeny v originální kabeláži) 6 míst kde se musí přerušit a protáhnout kabely, proto je na druhou stranu složité překonat
  • Zásah do interiéru vozu (nutné vyřezat otvor do palubní desky na kazetku
  • Pokud máte funkci keyless bezklíčový přístup, je nutné s sebou nosit kazetku a vždy ji vytahovat a vkládat do slotu
  • U vozidel vyšší třídy vysoká cena

Slabé místo systému:

POZOR na kazetku, pokud ji dáte z ruky při půjčení vozu nebo při předání vozidla na servis! Kazetka nemá v sobě žádnou elektroniku, je to pouze mechanické propojení vodičů. Toto propojení lze pak snadno okopírovat. NEDOPORUČUJEME ji proto dávat z ruky.

IGLA


Zabezpečení auta IGLA

IGLA je digitální zabezpečení nové generaces unikátním řešením blokace startu motoru.
K blokaci motoru využívá inovativní, osvědčené komunikace pomocí originálních příkazů samotné automobilky, jenž nemá na trhu dosud obdoby.

Žádné přerušování a stříhání originální kabeláže při blokování startu motoru a automatické převodovky. Proto je IGLA vhodná zejména pro vozy nové a v záruce.

IGLA je opravdu titěrná součástka, která se při montáži ukryje „někde“ do kabeláže vozu a pak už jen povoluje nebo zakazuje start motoru podle vašich příkazů.
Nelze ji nijak dohledat, ani pomocí diagnostických přístrojů. A co nelze objevit, to je těžké překonávat. Právě v tom je toto zabezpečení opravdu velmi silné.

Ovládá se také velmi jednoduše, autorizace se provádí použitím originálních tlačítek palubní desky vozidla a volantu. Tento kód si můžete individuálně zvolit anebo změnit.
Navíc pokud jste „lenoši“ a nechce se vám před každým startem zadávat kód pomocí tlačítek, je možnost nosit maličký identifikační přívěsek na klíčích nebo mít spuštěnou aplikaci v mobilu.

IGLA digitálně blokuje obvody nutné k nastartování motoru, a pokud má vozidlo automatickou převodovku, umí blokovat i řazení.

IGLA je vhodná i pro vozidla s bezklíčkovým zamykáním keyless, nemusíte nosit žádné přídavné kazetky a podobně. Odolává všem, dnes, známým pokusům o krádež vozu a do nových vozidel její montáží neuděláte rozhodně chybu.

Při předání vozidla autosalonu na servis lze IGLU deaktivovat, potom ani servis nepozná, že se ve vozidle nachází nějaké zabezpečení.

Navíc dalším bonusem tohoto zařízení je u většiny vozidel možnost deaktivace funkce START STOP.

CENA:

  • od 8.000,– Kč včetně montáže bez DPH.

VÝHODY:

  • Blokování motoru a převodovky bez zásahu a stříhání do el. obvodů (IGLA komunikuje originálním jazykem dané automobilky přes originální vodiče vozidla)
  • Široké možnosti autorizace (stávající tlačítka palubní desky a volantu vozu, miniaturní přívěšek nebo aplikace v mobilním telefonu)
  • Malý zásah při montáži (IGLA je opravdu titěrná součástka, lze ji jednoduše skrýt do kabeláže a zamaskovat její přítomnost ve
    voze)
  • Odolává vůči rušičkám, čtečkám, duplikátu klíče, výměně komponent, výměně řídících jednotek
  • Žádné měsíční poplatky (IGLU platíte pouze při pořízení)
  • Každá montáž je originál (volí se náhodné ukrytí systému NĚKDE v kabeláži vozidla, doslova kdekoli jak v interiéru, tak v motorové části či kufru. (všude kde jsou vodiče)
  • Servisní režim (pokud dáváte vozidlo do servisu, lze IGLU deaktivovat pomocí bezpečnostní karty. Servis pak ani nepozná, že nějaké zabezpečení máte)
  • U většiny modelů vozidel možnost automatické deaktivace otravné funkce START STOP

NEVÝHODY:

  • Nutné si přečíst návod jak se systémem zacházet (IGLA není jen zabezpečení, má další komfortní funkce takže doporučujeme přečíst návod. Nebo lze zavolat na NONSTOP HELP LINKU)
  • Podporováno omezený počet modelů a typů vozidel (je nutné se předem informovat, zpravidla je podpora na vozidla nová nebo cca od roku výroby 2010)

Slabé místo systému:

POZOR nesmíte za žádnou cenu prozradit místo kde je IGLA ukrytá v kabeláži. To je právě síla tohoto systému, co nelze najít je nemožné překonat.

ZÁVĚR

Výběrem z těchto dvou systémů neuděláte chybu.
Jsou to skutečně TOP produkty zabezpečení vozidel dnešní doby, co do nejvyšší míry ochrany vozidla.
Oba můžeme jednoznačně doporučit. Liší se, převážně v autorizaci startu.
V případě VAM nosíte kazetku a naprosto jednoduše po vložení do palubní desky máte povolený start.

IGLA zase používá metodu zadávání kódu přes tlačítka, není potřeba nic vkládat a nosit. Navíc je zde možnost pokud jste „lenoši“ použít přívěšek nebo telefon. Pak nic neřešíte, jen startujete.

Na naší provozovně vám oba systémy můžeme předvést a ukázat jejich používání v praxi. Neváhejte se nám ozvat a vyzkoušet si IGLU nebo VAM R1 na vlastní oči.

Nezávazná poptávka:

Mám zájem o:

Jméno a Příjmení

Email

Telefon

Výběr provozovny

TYP Vozidla

TYP Převodovky

TYP Motoru

Rok výroby